În cazul în care se dorește returnarea produsului, renunțarea la cumpărare și implicit primirea banilor înapoi, clientul poate aplica pentru procedura de retur a produselor în 14 zile, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

· Termenul de 14 zile începe să curgă din momentul în care consumatorul întră în posesia fizica a produselor.

· Clientul, va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere și a tuturor costurilor suplimentare. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționarii produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de client cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

· Returul produselor se face în magazinele/depozitele MetalBucovina care au livrat produsul, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării acestora.

Pot fi returnate produse care îndeplinesc cumulativ condițiile de mai jos:

  • nu depășesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
  • corespund specificațiilor tehnice menționate în comandă;
    -nu au făcut obiectul unei comenzi speciale;
    -nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
    -nu prezintă urme vizibile de uzură;

· Atenție! Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

· MetalBucovina vă suporta cheltuielile de retur, atunci când returul produselor se datorează unor motive imputabile MetalBucovina

Condițiile ce stau la baza refuzării returului sunt:
– CONSUMATORUL/CLIENTUL este persoană juridică (clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice);
– CONSUMATORUL/ CLIENTUL nu a notificat SOCIETATEA cu privire la retragerea să, în termenul legal .
– CONSUMATORUL/ CLIENTUL a returnat SOCIETĂȚII produse care nu îndeplinesc condițiile pevazute mai sus.

· În cazul în care nu se respectă condițiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.
· Nu se accepta retururi cu plată ramburs.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat (cel puțin două ori) va putea fi considerată un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul să refuze o nouă livrare către acel CLIENT sau acea adresă.